Yaklaşık 2 aydır kulakları azar azar akıyordu ben diş döneminde agrı yapar dıye bıldıgım ıcın, akıntıyı da ona bağlıyordum. Hatta içine içine hafifçe masaj yaptıgımda daha rahat uykuya geçiyor rahatlıyor. Elini hep kafasına vuruyor kulağına vuruyor. Yaırn doktora götürücem ama sizlerin tecrübesi vardır dıye merak ediyorum ne olabilir ne iyi gelir