kbra-10 arkadaşlar hepimize öncelikle geçmiş olsun zor bir dönem acının tarifi yok Rabbım herkesin yardımcısı olsun. bebeğim 23 günlük 2-3 gündür emerken hirilti var bugünde balgam var balgami kusuyor sizce doktora gitmeli miyim acemiyim nə yapacağımı bilmiyorum tavsiyeleriniz neler aklıma burası geldi şimdiden teşekkür ederim
AsyaMYk kbra-10 başını sıcak tutmaya çalışın benim bebeğim şapka taktirmiyor bende uyurken özellikle kapatıyorum. Birde odanın nemi çok önemli petekler vs odayı çok kurutuyor havalandırmaya özen gösterin. Serum fizyolojik su ile temizleyin
Musabnannesi kbra-10 benim bebeğim de 6 buçuk aylık önce kuru öksürükle başladı sağlık ocağına götürdüm geniz akıntısı var ilerletmemeye çalış serum fizyolojik yap dedi. 1 hafta içinde ilerledi şimdi balgamlı öksürüğe çevirdi bazen de hırıltısı oluyor geceleri burnu boğazı doluyor hep dün fizyolojik yapmama rağmen doldu ağladı gece bi şey de yapamadım insan çaresiz kalıyor bebeklerin hastalığı bir anda ilerliyor Rabbim şifa versin tüm bebeklere doktora gidip bi haber alırsanız yazar mısınız
Elfozturk kbra-10 burnu tıkalı olabilir o yüzden bu hırıltıyı balgamla atmaya çalışıyor olabilir benım bebeğim yazın doğmasına rağmen oluyordu bence yinede bi dr götürün belki burnunu acmanızı önerir
Busebuck_ kbra-10 benim bebeğimde balgam vardı YouTube dan bakın balgam için sırta vurma şekli vardı ben yaptım iki üç gün gitti şükür lütfen ihmal gelmeyin ben anlamadığım için bebeğimin ciğerine inmiş 1 hafta kovezde yattı
Ozhanoslem Benim bebegimde 50 günlük ama 20 günlükken hırılti vardı hala daha var doktor bebek hiriltisi normal demişti ama balgam yoktu bizde
kbra-10 AsyaMYk serum fizyolojiyi yapamadım şimdi aspiratörle çektim zaten bizim sıkıntımız emerken hirilti normalde bir şey yok bugün de balgam olunca çok korktum
Elosnurdan Balgam varsa enfeksiyon var demektir , bence doktora gidin, kandn crp bakıyorlar, ihmal etmeyin
kbra-10 Elosnurdan yarın gideceğiz evet ben de o yüzden çok korkuyorum normalde emerken hirilti oluyordu balgam olunca tedirgin oldum 😢
Mihraasultan kbra-10 benimde 24 günlük balgam yutuyor ve hırıltı vardı kuzum korkutmak istemem ama domuz gribi pozitif çıktı bebeğim çok şükür ciğerine inmemiş sürekli burnunu temizliyorum serum fizyolojik le bol emziriyorum burda en önemli şey burun temizliği burnu açık tutmak ne yazık ki bizim milletimiz çocuk küçük demediği için ziyaret edip mikrop bulastryolar bizim tedavide 5.gün çok şükür azaldı gibi ama balgam gitmiyor burnunu temizlemiş olmasaydım hastaneye yatırabilirlerdi inşallah bişey yoktur ama tavsiyem hemen götür ihmal etme
kbra-10 Mihraasultan ayyyyy valla daha 40 miz çıkmamış insanlarimiz hücum böyle bir şey yok anlayışsız insan çok gelmeyin de diyemiyoruz valla cikartmicam artık çocuğu odadan isteyen alınsın küçücukler daha kuzum benim inşallah sizimkide düzelir bizimkinin keyfi falan iyi ama işte çok ilerlemeden gidicem poliklinliklerden sıra bulmakta çok zor hastanede aile hekimimiz var ona gidicem artık o yönlendirir diye düşünüyorum burnunu temizeyince rahatladı gibi azcık ama balgam üzüyor beni
Nuurrdi Mihraasultan benim bebeğimdede rsv virüsü çıktı 14 gün yoğun bakımda kaldı. Malesef çok haklısınız insanımız çok bilinçsiz. Çok şükür siz hafif atlatmışsınız
Mihraasultan kbra-10 aynen öyle valla yinede ihmal etme kuzu mümkünse acile git ama hastaneye git yani valla hayır demeyi öğrendim ben gelmesinler yanlışta anlasalar ne olursa olsun artık yani bebeğimle ben çekiyorum sadece başkası değil Allah uzun sağlıklı ömürler versin miniklerimize inşallah
kbra-10 Mihraasultan yok yok yarın gidicem en azından erkenken mudahele edilsin bir sıkıntısı varsada allahım bize bağışlasın miniklerimizi ben de kabul etmeyeceğim artık dediğiniz gibi biz çekiyoruz 3 gecedir uyuyamıyorum zaten yeterince üzgünüm psikolojim bozuldu bir de bizimkinin bu halleri olunca daha bi kötü oldum biraz burnunu aspiratörle çekince rahatladı gibi ama uyudu şimdi hiçbir bebeğe bir şey olmasın 🥺🥺🥺🥺😭
Mihraasultan kbra-10 kuzum serum fizyolojik ver önce korkma hiç bi zararı yok şırıngayla 10 ml çek başını dik tut göğsunde 5 bi buruna 5 diğerine ver aspiratörle temizle ben elektrik süpürgesine bağlayıp çekiyorum aspiratörü çok çok faydası oldu şükür en derindekikleri çekiyor nefesim yetmiyomuş o kadar güzel çekmeye hırıltıyı kesti derinden açınca valla
Elmsnghn Bende aşırı çektim o hiriltidan balgamdan. Serum fizyolojik ile yıkamayı beceremedim çareyi akşamları banyo yaptırıp kaloriferin üstüne ıslak havlu koymakta buldum. Burnu tikanmiyo. Yatmadan evvel iki damla serum fizyolojik damlatip burnunu nemlendiyom
Mihraasultan Elmsnghn kuzum en iyi yöntem en rahat olan o aslında damla olarak yaparsan çok etki göremezsin bide banyo buharı yapmaya çalış varsa bi elektrikli çay makınası falan çalıstır kaynadıkça buhar yapıyor zaten elinden geldiğince başını dik tutarak serum fizyolojikle yıka daha rahat edecek göreceksin
Elmsnghn Mihraasultan işte serum fizyolojik beceremedim. Ağzından geldi çok kötü oldu. Beceremeyince bende bu yöntemleri buldum bide Ankaradayim havası kuru en azından oda nemli olsun diyorum
Mihraasultan kbra-10 benimde öyle kuzum koli bantı varya ağızdan çekme kısmını iğneyle delik açarak koli bantının içinden geçirdim hortumunu sonr süpürgenin ucuna bantladım birazda bantlarla etrafını sararak destekledim çok güzel çekiyor burnuna koyduğum zaman sağ sol çevriyorum aspiratörü çekerken görürsün zaten ama önce serum fizyolojik ver ki rahatlatatsın akıntıyı sonra hepsini çekiyor
Mihraasultan Elmsnghn aşkım burnunu açmazsan bişeye yaramaz ki yaptığın nemlendirme yüzünü karşıya bakacak şekilde göğsüne al bebişi dik dursun çenenle kafasını tut şırıngayla burnuna basar basmas ters çevir sırtına vur hemen atıyor zaten
Liyaelvin Bence gitmelisin biz de olmuştuk havayla antibiyotik le zor atlattik ilerletmeden götür bence
Gonularslan Liyaelvin hava olarak ne vermişti Dr acaba ventolin kullandınız mı acaba kaç ml verdiniz birde bebeğiniz ne kadarlıkti söyleyebilir misiniz aynı durum bizde de var Dr hırıltı yok serum yao dedi ama akşamına hırıltı başladı buhar versem diyorum bende ml Keri karar veremedim
Liyaelvin Gonularslan ventolin cortair yarım ventolin ılık su , bütün cortair sabah akşam 1 ayliktik galiba