MerveAkif Kızlar ankastre set bakıyorum lüxell marka ankastre set kullanan var mı memnun mu fırınından falan bi de simens ankastre kullanan ve memnun kalan var mı ☺️ şimdiden teşekkürler
Silvermom MerveAkif 5 seneden fazla oldu siemens kullanıyorum. Bütün beyaz eşyam Siemens. Hala ilk gün olduğu gibiler, hiç arıza çıkarmadılar. Ben çok memnunum ☺️ Luxell hakkında bilgim yok maalesef.
Roniya MerveAkif siemens kullanıyorum çok memnunum canım. Bütün beyaz eşyalarım siemens hepsinden de memnunum
Roniya MerveAkif ayrıca elektrik-elektronik teknisyeniyim ömürlük bir şey istiyorsan siemensten şaşma😊
Deletedmom0102 MerveAkif benim full eşyalarım Profilo ama ankastre kullanmıyorum . Fırınım korkmaz ocağım simfer davlumbazı bilmiyorum . Ama hepsinden memnunum. Kayınvalidemin ankastresi siemens hatta bütün eşyaları siemens. Oda gayet memnun ve sağlam diyor.
MerveAkif Bende simensin iyi olduğunu düşünüyorum açıkçası ama lüxelli merak ettim nasıl diye sağolun kızlar