Arkadaşlar merhaba. Ben anlara haymanada oturuyorum akşam 21.30 sularında tam dakika olarak hatırlamıyorum ama çocuğumu aldım oturma odasina geçtim kanepeye oturacaksın ki bianda sallanmaya basladi bianda panikle çocuğu alıp hemen dışarı çıktım ki evim 4. Kat o an nasıl indik bilmiyorum merdivenleri. 10 saniye falan sallandı zaten gee 3 e kadar eve giremedik arabada oturduk ve tek biz değil bütün haymana halkı dışarıdayı. Tvde izliyoruz instagram tiktok wp tüm uygulamada görüyoruz diğer şehirlerde olanları o yüzden çok etkilenip korkuya kapıldım 3 gündür kayinvalidemde kalıyorum bu yüzden yani herkes yalan haber vs demis ama değil 3.7 şiddetli değil diyorsunuz fakat mutfak tezgahında barsaklar vs hep yere düşüp kırılmış 10 saniye oldu ama bianda çok sarsıldı. Allahım kimsenin başına vermesin orda enkaz altında kalan kardeşlerimize Allah yardımcı olsun insallah çok kötü bir durum.