Ozlemamine keçiörendeyim hissetmedim gerçi bebekle sürekli hareket halindeyim o yüzden de hissetmemiş olabilirm Ankara’da öyle büyük bi deprem olacagını sanmiyorum o yüzden bi nebze içim rahat, ama yine de ne olur ne olmaz diye bi deprem cantası hazırlamayı düşünüyorum