Kızlar merhaba kızım 4 aylık ve diş çıkarma gibi belirtileri var salyası çoğaldı, normalde sakin bi bebek ama bikaç gündür çok huysuz oldu, eli hep ağzında, benim parmaklarımı çekip ağzına götürmek istiyor. Bi de ek gıdaya geçiş yapmak istiyorum şuan anne sütüyle birlikte Aptamil veriyorum ama yine de gözüme çok zayıf ve minik geliyor acaba beslenemiyor mu? Yarın aşıya götürecem doktorumuza sorsam mı acaba? Bu arada depremde vefat edenlere Rabb’im rahmet eylesin yakınlarına sabır versin inşallah. Yaralılarımıza da acil şifalar diliyorum. 🙏