Biliyorum hepimiz kendimizi oradaki insanların yerine koyuyoruz ve her gün izledikçe paramparça oluyoruz, bir çoğumuz birebir yaşadı o anı, biliyorum, ama güçlü olucaz, bir olucaz, bizler güçlü olucaz ki oradaki insanlar da bizden destek alsın ayakta dursun, evet binlerce insanımızı kaybettik, dayanmak çok güç ama bırakmıycaz kendimizi, bu günlerde geçicek inanın bende bilmiyorum ama geçicek, 😢