Tugyurt23 Kızlar oğlumun aşı olduğu kolu şuan 6 aylık aşı olalı baya oldu arada kızarıyo kabuklanıyodu bugünde böyle oldu normalmi
Ertugrulnannesiii Tugyurt23 verem aşısı ise normal oğlumda da olmuştu ve şuan 15 aylık tam anlamıyla geçmiş değil.
BebekC Tugyurt23 normal bi durum aşının tuttuğunun göstergesi. İltihap akıp tekrar toplanabilir 1-2 kez. Hafif damla şeklinde kan da gelebilir. Sonra kabuklanır ve iyileşir. Korkmayın.
menek16 Tugyurt23 yakın takipte olun bu kadar kısmı normal diye biliyorum ama bizim ki çok başka bi boyuta geçti malesef 1,5 aydır hastanelerdeyiz sebep bulunamıyor endişelenmeniz için yazmıyorum ama gün gün takip edin olur mu
Htc4504 Tugyurt23 verem aşısından 2 3 ay sonra böyle oluyor bir kaç defa yenilenecek sonra geçecek içiniz rahat olsun iltihap gibi akmasida normal ha olurda aşırı şişerse Allah korusun başka hal alırsa ozaman gösterirsiniz doktora ama şuan normal canım