iremdonmezz sonra bize ordan da taburcu olurken başka bir hastaneye yine nefrolojiye sevk verdiler. Böbrek kanallarında genişlik var enfeksiyondan yine yapmış olabilir ama önemli bisey hu iyic inceletin dedi doktor. Niye enfeksiyon böyle tekrar ediyor bobrekelriyle ilgili biseydir muhtemelen dedi. Hadi oraya da gittik doktor böbrek filmi çekti idrar geri kaçıyor şüphesiyle (yani bobrek reflusu deniyor)ama şükür ki öyle bisey çıkmadı. İdrar yaparken zorlanma var dedi sadece yine bir neden söylemedi.neden diyorum o hala cevap vermiyor ayni seyi diyor sunnet ettirin dedi onu da yaptirdik sonra 5 bucuk aylikken.Bana iyice tak etti bir sebep ogrenememekten kimseden net cevap alamamaktan arttik kimse bisey söylemiyor ya genişleme diyolar ya zorlanma ama nedenini söyleyen bisey yapan yoktu. En sonunda tıp fakültesinde profesöre götürdüm 1 ay önce dedim böyleyken böyle ben bıktım yani o ona yolluyo o ona bu çocuk doğduğundan beri koruyucu antibiyotik kullaniyo ne kadar saçma dedim. O da en son yatış yaptığınızda gayet normal cikmis geniş falan değil idrarda zorlanması da yok dedi onların yaptığı testlere bakıp. Sonra kendisi tahlilleri ultrasonu tekrarladı hepsi temiz çıktı baktım sonuç almaya gidicem bakalım ne dicek. O da büyük ihtimal hiç bi sorun yok ama 3 ayda bir falan gelin kontrole diyecektir.adam abarttiklarini düşünüyor gereksiz yere cok antibiyotik kullanimi bilr sebep olabilir size gereksiz cok uzun sure kullandirmislar demisti.ilaci biraktik idrar sonuclarindan sonra bakalim en son ultrasiun sonuclarina ne diyecek. Memnunum ondan suan cok guzel acikliyor anlatıyor yani hala daha takipleri kontrolleri kaçınması bitmedi canım inşallah sebebi o degildir. Sasirdim görünce ondan mı acaba diye bende. Sizin enfeksiyon geldi mi başınıza hiç? Kusura bakmayın asiri uzun yazdım ama anlatın demişsiniz ondan anlatmak istedim çok uzun bi konu ondan uzadı cok.