Kızlar eşim ve ben sevmiyoruz bu zamana kadar almadım, bebeğime bugün tadım için ilk kez püre haline getirip verdim. Kalan pureyi de cam kavanoza koyup dolaba attım. Az önce baktım fakat çok hafif bir açık kahverengilenme olmuş. Bozuldu mu şimdi anlamadım? Geri kalan çekirdekli yarımı ise streçe sarıp dolaba koymuştum. O da bozulur mu? İnternetten suya koyun felan diyor öyle mi yapayım 🫣