Elif hanım ben 2 bebeğim de doğum yaptım şuan bebeğim 2 ay 25 günlük çok ama çok iyi bir doktor çok seviyorum kendını işini çok iyi yapıyor yaklaşımı her zaman sevgi dolu açık sözlü sadece doğuma son haftalar da kendısi de rahatsızlandı için öğleden sonra çalışıyordu