Niss1 Melisa500 ilk başlarda sma comfort mama kullanıyorduk gaz problemi yapmayan içeriği zengin ve kabız yapmadığını ileri sürdükleri için ama aksine gaz ve kaka problemimiz 2 ay devam etti 3 gündür Golden goat mama kullanıyorum ve bebeğim aşırı sevdi içerik yönünden de çok zengin bir ama ve bugün tamamen alıştı mamaya 2 aydan sonra ilk defa kendi başına yaptı bizim müdahale etmemize gerek kalmadan kesinlikle öneririm
Arensmoms Melisa500 iki oğlumada aptamil kullandım. Kabız bir tek onlar yapmadı. Evolvia 20 günlük oğlumu kabız yapmıştı. Sma da hem kusturdu hemde kabız yaptı. Bize bi tek aptamil yaradı
Melisa500 Denizatamete hipin normalini kullandım fakat hiç doyurucu gelmedi 🥹 bide onu deneyeceğim teşekkür ediyorum
Melisa500 Niss1 bende ama optipro kullaniyordum sonra comfortta geçtim kabizlik var diye ama hiç bu etkisini göremedim
taclikizim311 3 ay 7 günlük ilk Aptamil kullandık hemde gazlıydı kızım çok kötü kabız yaptı sma comfort a geçtim memnunum hiç kabız yapmadı ama comfort için büyük kutusu olmadığından dolayı optipro aldım onda da hiç sorun yaşamadık ama Aptamil kabız yaptı
Melisa500 taclikizim311 bende sma kullandım uzun süre optipro da confortta fakat kabizliga bi faydasını göremedim genel olarak memnundum ileri derece de kabizlik var damlalar fayda etmiyor en iyisi mama değişikliği diye düşündüm 🥹
Melisa500 Arensmoms onuda çok kullanmıştım aptamil ama son zamanlarda içince hemen kakasini yapıyordu yaramadığını düşünüyordum geri ona geçmeyi de düşünüyorum kabizliktan iyidir
Linamm Aptamil kullanıyordum. Conformil verdi fakat tadı kötü acimtrak Bi tadı var her bebek sevmeyebilir. Evolvia ac verdi . Şimdilik memnunum