Merhaba,oğlum 50 günlükken zatüre oldu bir virüs nedeniyle 10 gün yoğun bakımda yattı,tedavi süreci bitti denildi ve bana teslim ettiklerinde hala düzelmemişti. Çok ağır geçirdi nefes alamıyordu öksürükten iki gün sonra farklı bir hastaneye yatırdık 10 gün de serviste yattı antibiyotikler hava kortizon tedavisi gördü. 20 gün ağladım çok zor bir süreçti çok şükür geçti gitti.Taburcu olduktan sonra doğal ortama alışabilmesi için bir hafta hava tedavisine evde devam ettik. Şuan 4 ay 10 günlük ve gayet sağlıklı. Emin olun geçicek çok zor ama geçip gidiyor çok şükür. Zatüreden ve bronşitten sonra evde dikkat edilmesi gereken şeylere uyunca gayet güzel atlatılıyor süreç. Çok geçmiş olsun.