Kışın ardından gelen bahar geceden sonra gelen gündüz gibi Allah’ın izniyle bu günlerde geçecek çok zor söylemek kolay belki ama yaşayanlar için de bizim içinde çok zor çok ama ülkem güzel vatanım elbet bunu da atlatacak ölenlere Gani Gani rahmet eylesin rabbim yakınlarına sabırlar versin son acımız olsun rabbim bir daha yaşatmasın durumlar çok acı umarım bundan sonra insan hayatına önem verilir gereken tüm denetimler yapılır bir ömür çalışıp herseyden kısıp bir ev hayali kuruyoruz ama o evler kaç aileye mezar oldu sebep olanlardan rabbim sorsun oyyyy içim yandı içim