Kızlar deprem bölgesinde değildik uzak olmamıza rağmen baya hissettik aynı fay hattında oturuyoruz bebeğimle ilgilendiğim sırada oldu ve aşırı derecede korku panik endişe hepsini bir arada yaşadım.Şu anda ise kalktıgımda baş dönmesi hızlı hareket yaptığımda sarsılma hissi karanlıkta kalamama birine sarılınca olan boğulma hissi uykusuzluk tabi oluyor bunlar nasıl geçer aranızda psikolog var mı çok ihtiyacım var biliyorum ölümden kaçılmaz ama anne olunca mı bu kadar artıyor yardımınıza ihtiyacım var