1.doğumumda doğum parasını hep erteledim hala almadım 2 doğumumu yaptım kızım 3 aylık oldu doğum parası için PTT’ye gittiğimde henüz bir ücret yatmamış denildi 2. defa gidip sordum ayrı zmnda yine de para yatmamıştı ne yapabilirim nereye başvuru yapabilirim