Ben burun yıkamayı beceremedim bebeğim 2.5 aylık Ankara’nın havası çok kuru devamlı tikaniyodu. Buhar makinesini de doktorlar dikkatli kullanmak lazım bakteri üretir dedikleri için aksamlari banyo ettiriyorum petege de ıslak havlu koyduğum günden beri geceleri tikanmiyo çok şükür