Elisam16 o korku herkeste var ki 6 büyüklüğündeki Düzce depreminde eşim korkudan ağlıyorum diye bana kızarken şimdiki depremi görünce gözü hep lambada gözleri dolu dolu haberleri izliyor. Bu travma herkeste kaldı maalesef. Bende gece uykuda olan depremlerden çok korkuyorum ne hikmetse hepte gece oluyor. Gündüz insanın bilinci açık ufak sarsıntıda atlar dışarı ama gece uykudan kalkacaksın, depremi anlayacaksın, çocuğu çoluğu alıp çıkacaksın çok vakit gidiyor Allah yardım etsin herkese.