Deletedmom_45 oğluma 8-9 yaş arası cep telefonuna fazla bakar olmuştu.Birden gözlerini devamlı kırpmaya başladı ama öyle böyle değil doktora gittik daha kapıdan girmeden doktor gel bakalım kırpık göz dedi ,sen ekrana çokmu bakıyorsun dedi ve bu arada kitap da çok okutuyordum .Göz ölçümü yapıldı bir şey çıkmadı sadece gözleri alerji olmuş ekrana maruz kalmaktan demişti .damla verdi kullanınca geçti ve tabi ekranı tamamen kestik kitap okuma süresini de kısaltmıştık.doktor göz kapaklarını kaldırdığında iki göz kapağının altında da tıpkı arpa şehriyeye benzer kırımızı bir şey oluşmuştu.2. Kontrole gittiğimizde geçmiş dedi doktor ve birdaha öyle olmadı