berosunannesi 2 ay 25 günlük bebeğim zaten doğduğundan beri sürekli ağlıyor doktor kolik olabilir dedi neyse katıla katıla ağladığında bazen gözü tv ye takılıyor ve anında susuyor acayip sinir olmaya başladım baktırmıyorum kapatıyorum çıldırıyor ne yapıcam ya
Aysegul93 berosunannesi 3 aylık bir bebek kapatınca nasıl tv ye alışıpta kapatınca çıldırır anlayamıyorum yani bizde büyüttük 13 aylık oldu şu an hala çıldırmaz tv telefon gördüğünde
Merhaba05 berosunannesi benimkide o aylarda öyleydi. Şimdi 4 aylık hala öyle ne anlıyosa elimde telefon görünce bakcam diye boynu kopcak nerdeyse. Tv açıyorum evde ses olsun ikimiz yalnızız diye ama gözünü almıyo tvden. Küçük radyolardan alıp açıcam artık mecbur alışıcak yoksa tv ye telefona. Amcası akıllı saat takmış geçen gün bebeğimi kucağına aldı bizimki saati koparcak nerdeyse çekiştiriyo bakmak için
elizabeth berosunannesi çıldıracak bir şey yok normal bu anladığı için bakmıyor ki. Dikkatini çekiyor renkler, ışıklar, hızlı geçişler. Açık kaldığı sürece bakmaya devam eder.
Kizannesi47_ berosunannesi benim bebeğimde öyle bizde 2 ay 26 günlüğüz ışıklar dikkatini çektiği için direk odaklanıyor o yüzden çok dikkat ediyorum en azından bir yaşına kadar bakmasın sonra süreli bir şekilde illaki bakar
berosunannesi Kizannesi47_ resmen tv ye bakınca sakinleşiyor kendi kendime ne anlıyor ki ya diyorum anlam veremiyorum valla evet çok zararlıymış da eşim mesela internet ekranını açıyor tv de sabit ekran. hatta bunu da sorsana zararı var mıdır dedi ama bilmiyorum
Kizannesi47_ berosunannesi bilmiyorum ama telefondan kamerayı açıyorum bi nevi ayna niyetine kendine bakıyo konuşuyo falan deneyin isterseniz ekrana bakacağına kendine baksın bıdık ☺️
Aysegul93 berosunannesi e var göz acısından o ışıklar gözünü yorar kaldı ki ampule bile uzun süre bakmaması gerekir
berosunannesi Aysegul93 valla ben de anlayamadım pür dikkat bakıyor her çocuğun ilgisini çeker asıl sizin 13 aylık bebeğinizin ilgisi yoksa enteresan
berosunannesi Merhaba05 valla resmen teknoloji manyağı olarak doğmuş gibiler 😄 bi anda kendini yırtarcasına ağlarken gözü tv ye takıldı mı hemen susuyor anlamadım gitti bu durumu
berosunannesi elizabeth açık kalmasa da evde ikimiz kafayı yerim artık ama kendini yırtsa da baktırmamaya çabalıyorum
Aysegul93 berosunannesi hiç açmadım ki ancak misafirlikte . Tamam dikkatini çeker tabiki bakar o işıklar renk geçişleri onlara bakması normal. Kapatınca çıldırması enteresan. Benim oğlumda o vakitlerde dikkatlice bakardı ampule gece lambasına ışıklı oyuncaklarına çok normal. Şaşırdığım nokta kapatınca çıldırması
Merhaba05 berosunannesi valla işte ne kadar uzak tutabilirsek o kadar iyi ben o yüzden radyo açıcam artık
elizabeth berosunannesi siyah ekran yapın ses olsun en azından ya da radyo açın. Anlıyorum sizi özellikle şu zor zamanlar da, ben ki tvyi hiç sevmem ama ses olsun diye sabaha kadar açık kalıyor.
berosunannesi Merhaba05 aynen valla keşke zararlı olmasaydı diyorum ama yapacak bi sey yok uzak tutacağız
berosunannesi elizabeth siyah ekrana da ağlıyor minnoş kolik zaten bana nefes aldırmıyor ben de youtube dan sadece ekranda sabit bebek resmi olan piş piş videosu açıyorum o biraz sakinleştiriyor
berosunannesi Aysegul93 e dikkatini çeken ekranı bi anda kapatıyorsunuz ağlaması normal değil mi. mesela çocuğunuzun elinden bi oyuncağı çekip alın ne yapar? ağlar mı saygıyla mı karşılar. Ayrıca koskoca 13 ay boyunca çocuğunuzu ekrandan uzak tuttuğunuz için sizi tebrik ediyorum. yani çok kalabalık bi ailedesiniz sanırım tv ye ihtiyacınız yok zira ben evde bebişle akşama kadar tek başıma kafayı yiyorum