newmoms Kızlar belli bir süresi var mı bunun ? Deprem bölgesindeyim alerjik mama bulamayabilirm çok üzülüyorum
newmoms [silindi] çok teşekkürler şimdilik var. Ben süresini merak ediyorum illa 1 yılı mı beklemek gerekiyor geçmesi için
Sirinbusra [silindi] hala elinizde varsa bana gönderebilirmisiniz . Marasta oturuyorduk evimiz hasar aldı şimdi mamaya o kadar para verecek gücümüz yok