yellowmom8 Normalde göğsümü sağmam kolay kolay mastit olunca bi kaç kere sağdım sadece geçenlerde çok dolu hissedıp sağdım kızım içmedi biberonda böyle kaldı durdukça böyle oldu bi kere daha böyle olmuştu sütüm sulumu acaba yoksa bekledıgı ıcinmi böyle
Eloscan yellowmom8 fotoğraf açılmadı ancak kesilmiş gibi görünüyor ise normal hafif yuvarlak yaparak sallarsanız normal haline döner. Ben de ilk gördüğümde bozuk galiba sütüm demiştim daha önce hiç görmediğim için 🤣
mucizem_200921 yellowmom8 süt sağan bi anne olarak çok norml sütünüz yağlı sadce dolapta bekledikçe yağı donar ve üste çıkar kuzu
ikicocukcokcocuk Bekleyince yağ üste su alta gidiyor bende de öyle oluyor hafif çalkalayınız karışıyor birbirine
yellowmom8 mucizem_200921 teşekkür ederim ☺️ evet bir kere buzluga attığımda üstü sapsarıydı bu niye böyle oldu diye şaşırdım bende