Kızlar haberleri izlerken gördüm. Yardım kolilerine kıyafetleri ayakkabıları direk koyuyorlarmış oda yağmur ve kar olunca ıslanıyormuş kullanılmayacak hale geliyormuş . Kolileri poşetleyerek gönderin diyor muhabir. Yardım kolisi hazırlayanlar bilgisi yoksa diye hatırlatmak istedim . Hatta bi kaç yardım toplayan yerler pat pat ambalaja çok ihtiyaç var diyordu