HatunKisisi Kızlar alerjik mama ihtiyacı varmış deprem bölgelerine eğer raporunuz varsa sizin için fazla olan kutuları gönderebilir misiniz lütfen 🙏 yarın bende göndereceğim Allah’ın izniyle rabbim sabırlar versin bugünleri de aşmayı nasip etsin 🥺
HatunKisisi HatunKisisi arkadaşlar yayalım bilgiyi alerjik bebek anneleri herkes elinde fazla olanı ya da şuan kullanmayıp ama rapor süresi bitmediyse doktorundan reçete ettirip ücretsiz şekilde eczaneden alıp gönderebilir 🙏
Keremikoo HatunKisisi alerjik bebek mamalari markalari neler acaba internette bakiyorum ama yanlis birsey yapmak istemem. Bulursam trendyol gondermeli alacagim. Bilenler yazabilir mi hangi markalar var
ecoss HatunKisisi 12 kutu neocat mama gönderdim illa ki alerjik bebek vardır diye çok iyi düşünmüşsünüz 🥹🙏🏻
Omom ozlemmm internette satılan mamalar orijinal olmayabiliyor. İyilik yapmak isterken aman zarar vermiş olmasın kimse
HatunKisisi [silindi] ben belediyenin yardım toplama merkezi ile göndereceğim sizde öyle yapabilirsiniz koordine şekilde ulaşır inşallah bebeklere 🥺
HatunKisisi Keremikoo alerjik mamalar normal mamalara göre çok daha pahalı biz raporlu bebeklerimize devlet karşıladığı için ücretsiz alıyoruz dilerseniz sizler biberon emzik veya normal mama yardımında bulunun🙏
Keremikoo HatunKisisi normal mama aldim alerjik de bulabilir miyim diye danismak istedim. Kullanmadigimiz icin yanlis birsey almak istemem. Dediginiz gibi olmazsa emzik biberon da bakayim.
HatunKisisi ecoss evet ihtiyaç varmış doktorumuzda 2 gündür raporlu ailelerin mama gönderdiğini söyledi inşallah bebeklerimize hemen ulaşır mamaları 🥺