Minik_kuss Süt iznindeyim bebeğim bu ayın sonunda 3 aylık olacak . İzin alamayacağım rapor alabilir miyim acaba kabul görür mü
Eloscan Minik_kuss bir yılda en fazla 40 günlük rapor alınabiliyor eğer sigortalı çalışıyorsanız. Fazlası için heyet raporu gerekiyor.
Zeynali Minik_kuss merhaba süt izinleri iptal mi acaba herhangi bir haber bulamadım ama ben de yakınsa işe başlayacağım bir de mesleğiniz nedir?
Eloscan Minik_kuss heyet raporunda en az 3 dr gerekli sanırım. Yoksa adı heyet olmaz zaten. Ama özel hastanelerde bir çaresine bakıyorlarmış kolaylık gösteriyorlarmış diye duydum ne kadar doğru bilmiyorum.
aslihanhakan Minik_kuss 3 aylıkken işe baslıcaktım doğum yaptgm hastane 2 ay heyet raporu verdi 1 ayda yıllık izinmden kullandım 1 ayda rapor hakkın var
aslihanhakan Minik_kuss hayır olmaz eğer hastane tam teşekküllü hastaneyse kendi doktorun 2 aya kadar rapor verebılıyor
aslihanhakan Minik_kuss kamuda calıısyorum dogum ıznım bitince heyet aldım sonra yıllık ızınımı kullandım 1 aydırda calısıyorum bebegım suan 7 aylık
Hosgeldinbebekk Minik_kuss merhaba, idareylr görüşün heyet alamazsanız da 5 gün izinn 5 gün rapor şeklinde ilerleyin, haftasonları yanmasın boşuna. Ben 2 ay heyet aldım ve 1 ay da dediğim şekilde kullandım, ertesi seneye izin bile aktardım 6 aylıkken işe döndüm
Lily_potter Minik_kuss Sür izni iptal derken öyle birşey mi var ben kamudayim süt izni kullanıyorum iptal mi oldu yani
Minik_kuss Lily_potter iptal değil ama bitince izin kullanamıyoruz şuan rapor almak da başka çare yok
Lily_potter Minik_kuss Şuan süt izni kullanıyor musunuz bebeğiniz daha küçükmüş doğum izni bitttikten sonra ilk 6 ay günde 3 saat süt izni hakkınız var sanırım sağlık çalışanısınız süt izni kullanamıyor musunuz
GezginPaNDa Sağlık çalışanları için izinler ve raporları zor ama diğer kamu çalışanları 10 yaş altı çocuğu olanlar izinli sayılabilecek