Merhaba ben yeni doğan kalça çıkığı testini yaptırmamıştım evet çok hatalıyım ama bu kadar önemli olduğunu bilmiyordum 🥺 şimdi kakasını zorlanarak yapıyor diye hastaneye gittim çok ağlıyordu yaparken kalça ultrasonu böbrek ultrasonu idrar testi istedi hepsini yaptırdık kalça çıkığı var dedi şuan 3 aylık ve böyle olmaması lazım acil ortopediden randevu al şimdilik kundak yapma çift bez tak dedi bide böbreğinde boşluk varmış ona önemi değil dedi geçer dedi çok korkuyorum gerçekten başına gelen var mı şuan tam 3 aylık kalçası için geç mi kaldım ortopedi randevumuz 21 şubatta daha çok var 🥺🥺