Kızlar merhaba eşim hataya gidecek. Kaç gün yada kaç ay duracağı henüz belli değil. Bende o sebepten dolayı ailemin yanına gidecem. Evde tek duramam. Psikolojik olarak zaten çok kötüyüm. Ben suan konyadayım ailem ankarada. Hızlı trenle gitmek zorundayım. Çocukla zor olur mu? Benim oğlum cok hareketli bi cocuk. 2 saat yolculuk ama nasıl durdurabilirim? Trende emzirmek istesem nasıl emzırebilirim? Dışardayken asla oyuncaga vs bakmaz etrafı keşfeder sürekli. Trenle hiç yolculuk yapmadım kısa mesafe ama yıne de gözüm korkuyor yapanlar yardımcı olabılır mı?