Meraklimama Bende Instagram, Twitter,tıktık yok bir burası var birde haberler gerçekten daha gidilemeyen bakilamayan çok bina köymu var aklımı kaciricam burada .
Asyakus11 Meraklimama maalesef ki gerçek. Bi tanıdığımız var İskenderun’da oda aynı şeyleri söyledi 2. Günü daha kimse yoktu. Yemek su hiç bişey. Bugün bi kadının videosunu gördüm afad geldi bakmadı gitti beni. Çocuğumu kurtarın diye feryat ediyordu.. hiç bişey haberlerde göründüğü gibi değil
2bebelimom_ Meraklimama bakılmadı Elbistana daha adam akıllı bakan yok Maraş’ın ilçe köylerinde yaylalardaki insanlar hep vefat etmiş bir kaç kişi kalmış giden yok daha belki şimdiye onlar da aclık susuzluktan vefat etmiştir
Kubrasolmmaz Meraklimama eşim oradan geldi Hatay’dan gönüllü olarak koskoca şehirin %90 yıkıldı maalesef ulaşılamayan gerilemeyen binlerce hane var maalesef
Angelangelll Asyakus11 böyle söyleyince linç yiyoruZ. İnsanların hoşuna gitmiyor aynı kafada olmayinca
ReisinKizi Kubrasolmmaz eşiniz ne zaman gitmişti neden geldi acaba? Eşimde gitti de bu sebeple soruyorum
Aslmra80 Meraklimama bir umut işte. Ama sağ olduklarını düşünmüyorum adiyamanda akrabalarım öldü ve bizde osmaniyedeyiz arabalarda yatıp kalkıyoruz çok ev çöktü kurtulamayanlar hala yardıma gelmeyenler var kafayı yedik
Bosvergitsin Meraklimama çok fazla evet akrabalarım gitti onlar söylüyor. Haberlerde herkes bi binanın başında toplanmış durumda halbuki dağılsalar daha fazla can kurtarılabilir 😔
Yildiz52 Meraklimama aynen devlet her yere yetisiyoruz diyor ki yalan bari yetişmeye calsiiyoruz deyin dürüstçe Hatay’da o kadar gidilmeyem yer varmış ki millet sosyal medyada avaz avaz yardım bekliyor saglarsada açlıktan susuzluktan soğuktan ölecekler
Angelangelll Yildiz52 Hatay kaderine terkedildi dedim diye burdan olsun instadan olsun ne kadar linç yedim. Farklı düşünen biri oldumu ondan kötüsü yok maalesef hemen adımız siyaset yapıyor oluyor. Düşünmek sorgulamak yasak maalesef
Gizemlibirisi Meraklimama evet var.ben Gaziantepteyim.burda Yavuzeli ilçesinde yıkıntılar oldu.sadece bir evde bizim akrabalar kalmış. İki gün boyunca bakilmamis.ucuncu günü kendi imkanlariyla vinç operator kazma kürekle çıkarmışlar cenazeleri.haberlerde hiç Yavuzeli ilçesini duydun mu? Oraya haberciler vs gitmedi bile. Kahramanmaraş Pazarcık in bir köyünde de bir akrabamiz kaldı üç gün bakılmadi.onu da abileri cikarmis tek kat evden.tabi cenazesini.
Meraklimama Gizemlibirisi haberlerde birkaç yeri gösteriyorlar sadece ahh ahhh mekanları cennet olsun 🙏🙏🙏🙏
ReisinKizi Gizemlibirisi Gizemlibirisi tek kat evden.tabi cenazesini. Yani tek katlı müstakil bir evde mi yaşıyordu?
Zmr-010101 Meraklimama çok canım . Mesela bi tanıdığımın arkadaşının ailesi enkaz altında binada 160 kişi varmış ama hiç gidilmemiş ve daha kaç tane . Çok zor ya 10 ilde hemen hemene bütün binalar yıkık binalar çok büyüktü içinde yüzlerce insan hangi birine yetişsinler diye düşünüyorum.
incitomm Meraklimama malesef gidilemeyen gidip ama ekip az olduğu için bir sürü binaya dokunulmamış bile çaresizlik çaresizliğin adı çok zor çok daha bugün mademciler gitti ilk gün gitmediler ikinci gün nerdeydiler bugün 4. Gün Yahu el vicdann insanımız enkaz altında oluyor enkazda olmayanlarda donarak oluyorlar ölülerin siyah poşetle gomuyorlar görseniz çadırın içinde tüm ölüleri bırakıp gitmişler ceset kokuyor heryer diyorlar yani beynim bile algılamıyor yazikki ne yazık 🤐🥺🥺😭
1melek1234 incitomm malesef kı gerçek esim gıttı gönüllü olarak ekranda yansıtılan ıyı yüzü dıyor rabbim yardımcıları olsun 🤲cıkan sehıtlerımızı yıkık bınalara ıstıflıyoruz dıyor😔😔
Yuses Meraklimama öyledir maalesef, ama o kadar çok yıkılan yer varki yetişemiyorlar, İnşallah her yere yetişirler de insanlarımızı sağ çıkarırlar…