Asuyvsc Bebeğim 3 buçuk aylık ve çok huysuz acaba dişmi 
Sunshine22 Asuyvsc cnm epstein inciye benziyor benimde bebeğimde 3. Ayda vardı kendiliğinden geçti 6,5 aylıkken çıktı ilk dişi
Kubrailkan Erken patlatabiliyor bazen bebekler. Biz 9 aylık olduk diş yeni geliyor ama huysuzlugu kabartisi hep vardı 🥺
kayraninannesiiii Asuyvsc aynısı benim bebeğimde de var neredeyse 2 aylık olduğundan beri, 3 ay kontrolünde doktor dış olmadığını soyledi. Şuan 6 aylık oldu hala aynı diş olmadığını düşünüyorum. Ayrıca elimi temizleyip dokundugumda elime sertlik gelmedi.
Caglarege03 Asuyvsc dişe benzemiyor canım sanki pamukçuk gibi benim bebeğimde de vardı. Islak bı bezle hafifçe sildiginde geçmiyorsa ve ağzının içini bı kontrol et başka varsa pamukçuk olabilir
Zehra5050 Asuyvsc değil daha bitişik olur bunlar çok ayrık duruyo birbirinden ne olduğunu da bilemedim doğrusu
Svdnr Asuyvsc abla bu degil benim bebegimde de azi dislerinin oldugu yerde vardi kendi kendine gecti bende dis sanmistim hatta sasirmistik nasil azi disi cikiyo filan diye emdikce gecti gitti
ezgiiturkk Asuyvsc değil canım benim bebeğimde öyleydi hem alttan hem üstten. Şuan 10 aylık gitti o beyaz görüntü. Hatta ve hatta hala diş çıkarmadı 😂 her bebek farklı