Bebeğim 4 aylık bronşit oldu. Normalde üç dört günde bir kaka yapıyordu ilaçtan sonra günde üç dört kere az az yapmaya başladı pütürlü şekilde. Kilo alamıyor hastalandıktan sonra kilo vermiş sanırım ne yapacağımı şaşırdım zaten meme reddi vardı üstüne bu eklendi birde gaz problemi yaşamaya başladık emerken birden memeyi bırakıyor iki emiyor hemen gazı oluyor anlamadım bu işi. Bronşit tekrarlar dikkat et dedi doktor o da ayrı korkuttu