Streptekok Benimde bebeğim 7 günlük doktorum 5 üzeri sarılık var demektir ama 18den sonra hastaneye yatırılır dedi, 12 benimde şuan bol bol emziriyorum, yüzünden belli oluyor zaten ama tehlikeli boyutta değil sizinki de sık emzirmeyle 2 haftada geçiyormuş