evanescence kusura bakmayın şimdi fark ettim mesajı. Ben en çok hero baby kullanıyorum, ürünün üzerinde yazıyor hazırlayışı detaylı şekilde, ama ben kaseye 150 veya 200ml ılık su koyuyorum sonra aldığı kadar toz ekliyorum (istediğim kıvama gelene kadar) + 3 4 ölçek aptamil.