Iyi akşamlar hanımlar… 6 gün önce sezeryanla doğum yaptım, ancak idrarimi yaparken deli gibi ağrım oluyor. Yanma değil de batma gibi. Doktoruma sordum sondadan kaynaklı, zamanla geçer dedi. 4 gündür cembes antibiyotik kullanıyorum hala geçmedi… Bir de sol kasık ağrım var, üşütme ağrısı gibi… ayağımda 2 kat corap, belimde korse var, üşütmüyorum da.. ne zaman ve nasıl geçecek bu ağrılar? 🥺