Esracim Geçen hafta salı günü beş kitap sipariş ettim. Dört gün sonra elimde olacağı yazılıydı. bende işten güçten kargo takibe bakamadım. Ctesi gelmesi gerekiyordu gelmeyince siteye baktım. Daha sipariş kargoya verilmemiş deli oldum resmen. Haftasonu olduğu için ulaşamıyorum da. Böyle mağdur olan var mı aranızda.
Gokceninannesiiyim Esracim ben çok yaptım ama bir sıkıntı yaşamadım. İletişime geç mağdur kalmayacağını düşünüyorum. Telafi ederler.
YavruKartal Esracim Sürekli yapıyorum pek sıkıntı yaşamadım. Sıkıntı olduğunda da hemen yardımcı oluyorlar. Bazen tedarik sürecinde bazende bazı kargolarda bekleme olabiliyor.
Esracim Freud mrvkbr Gokceninannesiiyim honeyson Deletedmom109 minelizamanlar geçen hafta salı aldım güya ama bugün daha yeni kargoya vermişler. Acele okumam gereken kitaplardi. Çarşıya gidemedigimden kargo ila alayım dedim ama iptal edilse edeceğim insan bı haber verir su kadar süre uzayabilit diye. 🙁 kesinlikle bir daha bu siteden almayacagim
mrvkbr Kitaplardan biri tedarik edilmediyse ondan kargolamamışlardır.. Ben sürekli kitap siparişi veriyorum herhangi bir sorun yaşamadım çok şükür 🌿içiniz rahat olsun ..
honeyson Muhtemelen kitabınız tedarik ediliyordur bende hep oradan alışveriş yaparım . Bazen tedarik edilme sürecinde bekleme olabiliyor kitaplar biraz geç geliyor ama Onu da hesabınızdan takip edebilirsiniz
Deletedmom109 Tedarik edilmeyen kitaplar biraz gecikiyor. Birde PTT kargoyla çalışıyorlar sanırım orda da hız kaplumbağa 🐢
Ozge_AyazEfee Esracim bazı kitaplar ellerinde mevcut olmuyor, tedarik aşaması uzun sürebiliyor. Ben bir çok kez alışveriş yaptım hiç bir sorun yaşamadım
NrYlmzTsr Esracim en guvenilir sitelerden biri, herkesin de dedigi gibi tedarik edilmedigi icin bekletirler. Arayip iletisime gecseydiniz onceden daha iyi olurdu sizin icin.