Canım anneler…
Geçirdiğimiz bu zorlu süreçte birbirimize maddi manevi destek olmanın öneminin ne kadar büyük olduğunun elbet hepimiz farkına vardık. Elimizden ne geliyorsa afet bölgesi için yapıyoruz. Ellerimizden gelebilecek en güçlü şeylerden biri de onları, onları Yaratana açıp dua etmek… Ve iyi dileklerde bulunmak. Hepimiz kalbimizden geçen duayı ve güzel dileklerimizi bu postun altına yazıp birbirimize ve güç durumda olup dua bekleyenlere destek olalım. 💞
Ey bizi yaratan, şekil veren, yeryüzünü emrimize veren, gücü ve kudreti Yüce Rabbimiz! Aciziz ve senden gelecek her türlü yardıma muhtacız. Senin sonsuz rahmetine sığınıyoruz. Şüphe yok ki sen kapına gelenleri geri çevirmeyen ve duaları çokça kabul edensin. Bizlerin de hayrlı dualarını kabul eyle. Allahumma amin.🤲
Dilerim ki bundan sonra geçireceğimiz ömür bugüne kadarkinden çok daha güzel olur. Ve bizi hüzne boğanlar kendi karanlıklarında boğulur. 🙏