bebeğim 29 günlük. aniden ya gece ya da gündüz uyumuyor. 2 gece önce akşam 7’de uyandı gece 3.30’a kadar uyutamadım. hem ben hem o çok yorulduk. bugün de 11’de uyandı 15.00’a kadar asla uyutamadım. uyuduğunda da kısa dalıp uyandı. Napmalıyım normal mi sizce?
Sütüm var gazı da yoktu çünkü olunca ağlıyor karnına çekiyor ayaklarını.