2-prensesannesi Evlere giriş yaptınız mı ben girmek istiyorum artık eğiklik var biraz ama eşim yok diyor annemler de Çankaya’da oraya gidelim diyorum yok diyorlar ama ben yoruldum artık çocuklar da sıkıldı artık hastalarda zaten ne yapacaz bilmiyorum
2-prensesannesi Rez başka şehir zor ama artık çok yorulduk biz neysede çocuklar huyları değişti ne yapacağız bilmiyoruz sağdan sola savrulup duruyoruz
2-prensesannesi Fusunf annemde Urfa’da halılıye de giriş kat gidiyordum bırakmadılar bakalım yarın ne olacak
2-prensesannesi Deletedmom_75 annem ablam giriş birsey falan olursa altında kalırsın kafamız zaten allak bullak