Arkadaşlarım fazlasıyla biberon denedim, eşimide fazlasıyla bunalttım bu konuda, hep bu son bu son. Bu iyi yok şu iyi. “Hani iyiydi?” “Hani bu sondu?” “Birsürü para döktük biberonlara” cümlesi de beni cok bunalttı. Benim yasadigimi siz annelerde yaşamayın. Özellikle benim gibi ilk bebegiyle yaşayarak tecrübe edinen annelerimiz vardır.
Cok araştırarak aldigim o sitelerde Avent philips cok övülüyordu, sonrasında Chicco vs vs.
Hic bu işlere girmeyin size tavsiyem Lansinoh markasıdır.
Avent philips e dünya paralar döktüm
Sonunda hep kapak sorunu yaptı!
Ben kullanıyorum sorun yaşamadım diyenleriniz olacaktır, ama sonunda yaşayacaksınız diyebilirim. Bu kacıncı alışım, sonunda hep kapak attırma problemi oluyor. Uygun fiyata alayim dedim Mamajoo aldım oda efsane döküyor. Çocuğum komple süt oluyor. Yani baya markalar denedim. Kısaca Lansinoh alın derim. Ben yoruldum sizde yorulmayın bu konuda. Bu bir öneridir gerisi sizde canım anneler! 💙✊🏻