Habis07 Kesinlikle şikayet edin ben de benzer bi durum yaşadım ama tam tersi Zatürre olabilir diye 7ilaç 7iğne yazdılar 40günlük bebeğime,ben çok diye kullanmaya korktm ve hemen bir prof doktora gittik..Bebeğimin zatürre olmadığını hafif hasta oldğunu öğrendim ateşi bile yoktu düşünün..Sadece emzirdim ve 2 güne kalmaz düzeldi..ben suan o hastaneye güvensem cocuguma birsürü iğne ilaç vericektim boş yere 😳😳 eskiden doktorlara nasıl güvenilmez yaa diye isyan ederdim ama gerçekten güvenilmiyormuş Allah evlatlarımızı korusun..