yakın zamanfa izlemedim ama sanırım burda söylüyordur osman hoca şu an baştan izleyemeyeceğim. Her kaka yapmayan bebek kabız değildir diyodu. Yani ıkınması zorlanması yoksa ki bunu anlarsınız benim kızım birkaç kere kabız oldu cocuk ıkındı gözümüzün önünde açtım bezini kakayı görüyorum ama çıkmıyor. Cocugun kafası ıkınmaktan kıpkırmızı oldu ter bastı suratını cok zor bir durum :( öyle durumlar yoksa sanırım bekleyeceksiniz problem olmuyor yapar endişelenmeyin