yamac0608 Bebeğim 2 aylık yüzü ve iki kolunda böyle şeyler çıktı doktora götürdüm alerji geçer deyip gönderdi ama geçmiyor başka doktora da götürecem ama yaşayan var mı götürene kadar ne yapmalıyım çok üzülüyorum :/ https://i.hizliresim.com/WXRzV4.jpg https://i.hizliresim.com/3OJ599.jpg
Mervea yamac0608 egzamaya benziyor alerjiye bağlıda çıkabiliyor egzama cildini hep nemli tutun orlon giydirmeyin çok terlemesin şampuan ne kullamıyorsunuz doltor bize biodermanın şampuanını vücut şampuanını ve kremini önermişti onları kullanıyoruz kıyafetlerini çift durulama yapın alerjiyse diyet yapmadan düzelmez başka şikayetiniz var mı
Btlszr yamac0608 alerji canım bebeğinin bir şeye alerjisi var. Bioderma atoderm insentive balm al kullan geçirir. Neye alerjisi var onu bulup tüketme hiçbir şekilde. Bizim yumurtaya varmış mesela. Kakada mukus falan da varsa Çoçuk doktoruna git alerjiye yönlendirsin seni.
Gul0608 yamac0608 bizdede aynı sıkıntı vardı. diyet yapıp neyin ona alerji yaptığını bulmalısınız . 2 yaşına kadar devam edebilirmiş bu doktorumuz öyle demişti. Dalin falan kullanmayın. Biodermanın vücut losyonunu alın kuru ciltler için olanını ve sürekli oraları bemli tutmaya çalışın. Yağ kullanmayın bence losyon kullanın safece
yamac0608 Mervea mustela kullanıyorum çamaşırları omo baby ile yıkıyprdum daline çevirdim daha yeni cildi çok kuru doktor bişey önermedi küçük bi yerleşkedeyim yarın merkeze inecem mustela yağı şampuanı kullanıyordum şimdi dalin şampuan uni baby yağa geçtim
Sevgilina Egzama sanırım bence tekrar başka bir doktora götürün bebek şampuanlarını vs kullanmayın onlarda egzamayı daha çok tetikliyor ve kaşınma yapıyor.
Mervea yamac0608 dalin unibaby nivea kesinlikle önermiyor doktorlar duru suyla yıkayın daha iyi ve lif kullanmayın bebe yağı yerine nemlendirici kullanın nemlendirinci kuruyup daha çok kaşınmasın
milaseren yamac0608 benim kızımında böyleydi omo kullanıyordum kestim. Bebek yağınıda kestim. Mustelanın stopia gibi bir kremi var onu alın. Ben bepanten Sensiderm kullanmıştım 4 güne kalmadan düzeldi. Terli kalmasın az ve pamuklu giydirin
Sevgilina yamac0608 mustelanın şampuanını kullanıyorum ben benim kızımda da vardı iyi geldi çok şükür birde nemlendirici kullanıyorum her banyodan sonra nemlendirici sürüyorum cildi kuru olduğu için daha çok tetikliyor ve terlememesi lazım
yamac0608 Mervea lif degil de süngeri var onu kullanıyorum yarın çocuk doktoruna götürecem olmadı dermatolojiye
Zeynepadem yamac0608 3 lü aşıyı yaptırdıysan ondanda olabilir benim bebegimdede oluyo on dk sonra geçiyo yüzü ve kolunda oldu bana da doktor önemli bişey değil isilik bile olabilir dedi
yamac0608 Zeynepadem 3lü aşı hangisi oluyor 2 aylık aşılarını yaptırdım verem aşısı Çarşamba günü yaptıracam
1902ctn yamac0608 madem alerjiye benzetiyor neden alerji testi yapmıyor doktorlarda uğraşmak mı istemiyor anlamıyorum.egzamanın temelinde alerji yatarmış %70.nemlendirmekle olmaz o iş önce test yaptırın ona göre yemezsiniz
3evlatAskm 1902ctn 2 yaşından önce yapılan testlerde alerjisi varda bilir sonuç çıkmıyor ben oğlum bebekken 3 kere yaptılar hiç sonuç alamadılar kendi doktoruna götürdüm 2 yasından sonra test yapılırsa belli olur dedi
Haticemiray 1902ctn bende defalarca götürdüm sürekli krem yazıp gönderdiler krem geçiriyor ama sürmeyince tekrar ediyor en son ağzından iğne verdi çocuk uyuyamadı her gittiğimde sordum alerjikse test yapalım diye ısrarla diretiyorlar sinir oldum iyice kremle idare ediyoruz
Gul0608 yamac0608 yoo doktora götürmenize gerek yok bence bunları deneyip geçmezse götürebilirsiniz doktorda aynı şeyleri diyor çünkü
1902ctn 3evlatAskm bizim çıktı buğday,yumurta,fındık deri testinde pirinç,inek sütü,Mısır kan testinde 😭
1902ctn Haticemiray bize de aynı şeyi yaptılar en son eşimle profesöre sert çıkışınca yaptı şuan buğday,süt,yumurta,Mısır’a alerjisi var ben ne yiyipte süt vereceğim şaştım kaldım daha sabah oturdum ağladım gücüm kalmadı
Devushka yamac0608 ah kıyamamm kuzuya ya canm ben doğuştan atopik dermatitliyim bnmde böyle bebeklik resimlerim var buna yapacak bişey yok Sadece bebekken rahatlatıcı kremler kullanacaksın cildini temiz ve sürekli nemli tutuyosun büyüyüncede steroidli kremler kullanıcaksınız ben yıllardır çekiyorum cildim çok hassas Allah yardımcınız olsun