Urasss13 Saretiryaki gittik asla öyle kötü niyetli bir durum yok tam tersi hatta. Sibel hanımla iletişime geçebilirsiniz
hurremsultann kartalice38 Afyon’a da gelebilirsiniz ücretsiz ev tahsis ediliyor post sahibi lütfen sizde imkan bulursanız gelin her türlü ihtiyaçlarınız karşılanacak
kartalice38 hurremsultann evet sizin postu sonradan gördüm yer imlerine ekledim eğer orda yer bulamazsak mutlaka iletişime geçelim lütfen zor durumdayız
hurremsultann kartalice38 geçin lütfen zorda kalmayın içimiz paramparça günlerdir tırlar yolluyoruz tüm imkanları sağlamaya çalışıyoruz Allh yardımcınız olsun inşallah
Ablak56 Sibelceeee bende yürüteç var İstanbul dan kargo ya veririm sabah erkenden 2 gunw gelir ama keşke yakın olsam sımdı cıkıo getirebil sem Baska bısey lazımsa ayarlı m Kargoya Verim olur mu apart İn adresını yazarsan sabah İlk ıs Kargoya vermek olucak
ece_arel Sibelceeee 11 aylık erkek evladım var aynı senin gibi keşke yakınında olsam canım kardeşim şimdi kargo göndereyim desem yollar kapalı gelene kadar yıl olur Allah yardımcın olsun Mersin’de olan birileri vardır illaki benim yerime çok çok öp oğlunu ❤️🩹
Sibelceeee ece_arel ah ciğerimsiniz. Hepiniz evlatlarınızdan hayır görün mutlu olun Allah razı olsun . Çok öperim dualarınızı esirgemeyin
Polannem Yollar ne durumda kargo gelir mi ? Siparişi doğrudan adresinize yollayalım. Çok geçmiş olsun Rabbim bir daha yaşatmasın inşallah 🤲🏻
Ebruceyda Sibelceeee ben de bir hamak var ister misiniz size yollasam kullanabilir misiniz? Bebek icin
gamgun Bn yardm icn post actgmda yasak oldgu soylnmsti ama acilms zamaninda..acaba nerde hata yaptm dye dusndm smdi🤔