kartalice38 Sibelceeee apartlar ücretlimi cnm bizde otogardayız mersine gelcez ne yapacağımızı bilmiyoruz
hurremsultann kartalice38 Afyon’a da gelebilirsiniz ücretsiz ev tahsis ediliyor post sahibi lütfen sizde imkan bulursanız gelin her türlü ihtiyaçlarınız karşılanacak
kelebekim Sibelceeee otellere yerleştiriyorlar. AFAD yada ahbab derneğini arayın. Yardım isteyin kesin ilgilenirler.
Babybloom Sibelceeee @kartalice38 hepsienlak dostluk çatısı diye bir şey oluşturdu. Kalacak yeri olanlar ile ihtiyacı olanları buluşturuyor. Orada bir form doldurun mutlaka
123PrensAnnesi123 Sibelceeee canim kyk yurtlarina gidin oyle insanlarla neden uğraşıyorsunuz hem ucretsiz hem halısı felan de var daha rahat edersiniz
kelebekim Sibelceeee Mersin belediyesini arayın ve ücretli konaklama sağlayan otellerin numarası da var. Bir konuşun.
Mrn33bhr Sibelceeee Suphi öner öğretmen evi depremzedelere açıldı konsklama her şey var isterseniz ulaşın bi
sevgidolubiranne Sibelceeee hepimizden canım söyledim en kısa zamanda sana dönüş sağlayacağını söyledi oda çok yoğun depremzedeler için koşturuyor
Sibelceeee Naturall Allah razı olsun mersindeyseniz bebeğim için ev yemeğiniz varsa yollarsanız sevinirim yoğurt ekmek yiyor kaç gündür sadece
Sibelceeee Naturall numaramı yazayım arayabilirsiniz adres de yazdım gelip bakabilirsiniz 05384031205