kartalice38 Kayseri de otellere de yerleştiriyorlar. Başka yere gitmenize gerek yok. Ücretsiz konaklama sağlıyorlar. Benim eşim turizimci bir çok depremzede getirdiler otellere yerleştirdiler. İstersen otel ismi alıp size dönüş sağlarım tlfnla. Bileti iptal edebilirsiniz. Paranız cebinizde kalir