momyy_ Eşim yanlıs almış mamayı 1 numara almış şu an iki aylık hamileyim 7 ay fln serin bir yerde kalsa olurmu
zehraaktas momyy_ skt si varsa daha açılmadan durur ama yine de doğacak bebeğe hemen mama vermeyin bence belki de sütünüz gelir ve emer
momyy_ aylinpala hayır canım oğlum 7 aylık 2 numara kullanıyorum eşim yanlış almış kalsa bişey olurmu diye soruyorum bende iki aylık hamileyim ona veririm diyorum
zehraaktas momyy_ ilk zamanlar ihtiyaç oluyo aslında sarılık vs olmasın diye inşallah sağlıklı bir şekilde doğar bebeğiniz 😊
momyy_ zehraaktas inşallah canım 🤲 deprem bölgesindeyiz korkudan bişey olmamişsa inşallah Gaziantep de hastane bile yok gidecek