Arkadaşlar bu haberleri izledikçe depremzedeleri vefat edenleri enkazdan çıkan çocuklar bebekleri gördükçe içim dağlanıyor boğazım düğüm düğüm ağlamaktan içim kurudu resmen çok üzülüyorum üzülünce sütüm gidecek diye de korkuyorum çok tv kapasam olmuyor açsam hep üzüntü rabbim bizleri korusun çocuklarımızı bebeklerimizi hele ordaki insanlara rabbim yardımcı olsun çok üşüyorlar çok zor durumdalar ne desem az 😔