ipek2901 çocuk doktoruna randevu alın onlar sizi yönlendiriyor ve gün alıyorsunuz ama acele etmeyin isterseniz 3 aya kadar oturuyormuş bizim 1.ayda geçemedi ve 1 ay sonra tekrar çağırdılar oturmuştu boşuna bir ay gerginlik yaşadım 2 2,5 aylıkken gidin derim şimdi olsa öyle yapardım 3 ay dolana kadar müdehale etmiyoruz dedi doktor