Deprem bölgelerinde alerjik mamaya çok ihtiyaç varmış. Lütfen sizde gönderim yaparken alerjik mama da ekleyin imkan varsa 🙏 biberon ,kaşık ,kaşık maması ,hazır mama.. bunlarda da eksik çok . Ayrıca sosyal medyada yaptığınız paylasimlarda lütfen mama firmalarını da etiketleyin alerjik mama yollamalarini talep edin anneler bebekleri bu konuda çok zor durumdalar 😔😔 🙏🙏