Kızlar 3.5 aylık bebeğim var bu zamana kadar emmesinde kilo alımında bir sorun yoktu ama ayın 1.nde sol göğsümu istememeye başladı snra emmek istemedi bir sekilde emmeye başladı bu seferde göğsümu aşılmaya başladı göğsümu sıktigimda süt geliyor doymuyor diye mama aldm bu sefer mamayı da içmedi biberonu verince aglmaya basldi snra göğsüme alınca emince rahatldi neden olabilir ?