Yagmur982 zatureye cevirmeden mudahale ettik bizde. Gecen hafta hiriltili bir oksuruk basladi dedim herhalde burnu tikanik ondan ama cogalinca hastaneye gittik gece. Ventolin ve cortair verdi bize de doktor 3. Gunun aksami tekrar kontrole gittik cigerlerindeki doluluk gecmis dedi dinleyerek. Hocam bu ilaclar zararli diyorlar dedim, zature olmasindan daha mi iyi sence dedi sustum. Merak etmeyin ventolin cok iyi bir ilac. Etkisini gosterince dozunu asaltip 6 saate ya da 12 saate dusurecektir